Süper Ay’dan Kalan 20 Yaratıcı Tweet


dolunay twit

14 Kasım “Süper Ay” gecesiydi. Yani Ay’ın Dünya’ya en yakın konuma geldiği, normalde olduğundan %14 daha büyük ve %30 daha parlak görünmesine neden olan bir gök olayıydı aslında. Bu sıra dışı görüntüye ender olarak rastlanılmasından mıdır yoksa yaratıcılıkta sınır tanımadığımızdan mıdır bilinmez çok ilginç mesajlar yazıldı sosyal medyada. 2034 yılına kadar bir daha rastlayamayacağımız Süper Ay’dan kalan  ilginç mesajlar ile karşınızdayız 🙂

86acfa26-71e2-46eb-b45b-a00adcc6804f

Ah! Ah! Her görünen sakallı dedemiz değil maalesef… O yüzden napıyoruz? Her seviyor gibi görünene yanaşmıyoruz 🙂 (Umarız karakter sınırlamasından dolayı “da” ve “ki” bitişik yazılmıştır!)

7bb22fb9-0330-4586-8342-010fca45d6a0

Sayın sosyal medya kullanıcısı, böyle nadiren yakınlaşacaksa bırak hep uzak kalsın, hayır gelmez ondan 🙂

360cdbe9-5a99-4653-bfd8-dcd09441df38

Güneşe bile silah sıktıklarını var sayarsak Adanalıları uyarma ihtiyacı hissetmiş demek ki… Umarız böyle bir olay olmamıştır, ŞİDDETİN HER TÜRLÜSÜNE KARŞIYIZ zira.

f05db711-f090-44d9-836e-c3cdde4289dc

Birilerine kelime oyunlarıyla çok fena laf sokmuş arkadaş. Hakkında hayırlısı 🙂

whatsapp-image-2016-11-16-at-14-58-22

Süper Ay’la birlikte bir radyasyon söylentisi almış başını gitmişti. Kendisini TEDAŞ sanan biri atarlanmış bu duruma. Valla elektriksiz de olmaz, her şey gelir geçer ama elektrik bakidir 🙂

90863c2f-3408-4313-b492-77c42ac9f105

Alın size mantıklı bir yurdum insanı… Bırakın bu işleri, ikramiyeden haber verin diyor. Haksız mı?

b3d7fffb-946e-4de6-bf79-74bc00bcf51f

Herkes Ay’a bakarken, gerçekten nasıl görünmüşüzdür acaba diye merak eden bir kişi… Fonda da Sezen Aksu “Haydi gel benimle ol, oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize (Resmimize) şarkısı…

3f245aee-c300-4fef-a6c1-bde3f941cc69

Sizce de kulağa hoş gelmiyor mu? 🙂 18 yıl rahatız 🙂

1270c644-419f-4cb8-be95-aab300e76fde

İstanbul ‘da yaşayan birinin çaresiz feryadı bu da 🙂 Her şeyi trafiğe bağlamak ancak İstanbullular için geçerlidir.

402d61fb-d3eb-4681-a2d5-b89794932cef

Ahmet Kaya ‘Yakamoz’ şarkısından esinlenmiş, umuduna seslenen bir aşık… Sonun hayrolsun inşallah.

258c5815-001e-4292-a81e-c62a0a7d159a

Büyük konuşmamak lazım; eminim ki balkona yanaşsa, yanında olsa bile onu görmez Ay’a bakarsın 🙂

93761ef3-af3a-426c-b3df-379d9c35545f

Sen de haklısın tabi. Süper Ay geçici, önemli olan tavukları pişirmek 🙂

a000395a-ad42-48a5-9cef-a2c8cfff7733

Bir memurun hali hiiiiiç değişmez, her şartta ve durumda tek süper şey ayın 15’idir. Hem de 18 yıl bekletmeden 30 gün sonra bir daha geliverir 🙂

abecde8e-45d0-439b-b837-6b35bb152604

Kiracıysan çık o evden, Süper Ay manzaralı olmayan evde oturulur mu? Ev sahibiysen de acilen satmaya bak, 18 sene sonrakini görmüş olursun eğer yaşarsan 🙂

d1190eb6-b994-4292-b912-f3da5a768fe9

“Devir ekonomi devri, hesabımızı kitabımızı iyi yapmalıyız” diye düşünmüş olacak ki bu nadir görülen gök olayını değerlendirmek istemiş kendileri. Başarıların daim olsun.

78cc6061-2b6d-4244-98ab-a0870eb45de0

 

Yaratıcılıkta sınır tanımıyoruz gerçekten.

abfeaa34-0f0c-463f-a23b-f6e73aad6549

Yaratıcıkta sınır tanımadığımız gibi güzel de özeleştiri yapıyoruz maşallah… Her şeye zarar verdiğini kabul etmiş insanoğlu.

222d3a84-e126-4e7f-83d2-2e6f2781cf0d

Amin demekten başka ne denir ki… Allah herkesin kalbine göre versin 🙂

87482833-7df9-4506-bb10-77437aec04e3

Tablo yaptırıp duvara asmalık bir fotoğraf…

5c005739-49df-4a2b-9565-6e0b4022c2d0

Çekilen Süper Ay fotoğraflarını kıskanıp trolleyen bir arkadaş. Camdaki görüntü ne dersiniz? Lavaş 🙂

Bir sonraki Süper Ay’da görüşmek üzere…


Beğendiniz mi? Arkadaşlarınızla Paylaşın!

129
129 Beğeni

Sizin Tepkiniz Nedir?

Beğendim Beğendim
0
Beğendim
Muhteşem Muhteşem
0
Muhteşem
Güldüm Güldüm
0
Güldüm
İnanılmaz İnanılmaz
0
İnanılmaz
Üzüldüm Üzüldüm
0
Üzüldüm
Kızdım Kızdım
0
Kızdım

Yorumlar 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DAHA FAZLA: Serbest Yazı

BUNLARIDA KAÇIRMAYIN

Bir format seç
Kişisel Test
Kişisel bir şey ortaya koymayı amaçlayan sorular dizisi
Basit Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Anket
Karar verme ya da görüş belirleme/oy verme
Serbest Yazı
Yazılarınıza Görseller Bağlantılar Ekleyebilirsiniz
Liste
Klasik İnternet Listeleri
Geri Sayım Listesi
Klasik İnternet Geri Sayım Listeleri
Açık Liste
Kendi öğenizi gönderin ve en iyi sunum için oy verin
Oylanabilir Liste
En iyi liste öğesine karar vermek için yukarı veya aşağı basın
Fotoyla Anlatım
Kendi resimlerinizi yükleyin ve birşeyler anlatın