içinde ,

Alın Size Panik Atak!

30 yaşında çocuk olmak!

Neden böyle bir başlık attım diye düşünüyorum. Yani şöyle söyleyeyim, hani çocukken iki oyuncak beğenirsiniz ama sadece birini alma hakkınız vardır. İşte o anda gibiyim. Aklım alamadıklarımda değil; fakat yapamadıklarımda. Neleri mi yapamadım? Herkes gibi bir işte uzun yıllar çalışamadım.

Uçağa binemedim.

Her davete katılamadım.

Çoğu davete katılamadım.

Hep ben sorunluyum demek yerine rahatsızım diyerek bu davetleri savuşturdum.

Evde kaldım da iyi mi oldum?

Hayır!

Yerlerde süründüm.

Kaloriferin dibinde, cam açık, ve üstüm çıplak kalakaldım. Havanın soğuğu göğsüme dolarken, kaloriferin cılız ısısı bedenimi okşadı. Mama bekleyen yavru kuş gibi ağzım açık vaziyette kafamı dışarı çıkararak saatlerce durdum. Nefes alamadım. Nefese doyamadım. Tıkalı bir lavabo gibiydim. Eski dostlara sarıldım, sarılmaların süresi uzamıştı artık. Hapları kast ediyorum. Hani şu reçetesi yeşil olan hapları.

Konuştum onlarla, yalvardım. Nolur iyi gel eskisi gibi dedim. Çok bir şey değil, huzurlu bir iki saatcik geçireyim be!

0,5 liğini alıp the Office izliyordum ya ben!

Ne ara 3 miligramın yetmez oldu.

Nolur geri dön.

Ellere yar etme beni.

Korkuyorum her yeni şeyden anlasana be!

Korkuyorum, panikliyorum…

Şu anda dahi göğsüm daralıyor. İki etti bugün ataklar. Dağıldım, yıldım. Ailem dahi ümidi kesti. Böyle hastalık olmaz lan! Böyle küçük düşürülmez! Kimsin sen! Dayı mısın!

Ulan o kadar xanaxla at uyur be!

At ulan at !

Irzını, soyunu, sopunu s….. hastalık hastalığı!

Karnını yardığımın şiş göbeği!

Ha s….. lan!

Bana iki saatimi vereceksiniz ulan!

Sitcom izleyeceğim, güleceğim lan.

Orada gibi hissedeceğim.

Saat sabah 6 ulan!

Kaç saattir savaşıyorum senle!

Hulk muyum ben!

E bir s….. git!

Git nolur, yalvarırım git!

Oynamıyorum artık yenildim tamam!

Annem çok üzülüyor be! Hiç mi vicdanın yok! Hadi ben belki hakettim diyelim. Ya o kadın?

O hak etmedi!

Bırak yakamı, ellerimi, kollarımı. Bırak uykularımı, gözyaşlarımı. Bırak anlatayım derdimi, sıkma çenemi bırak!

O çok mucizevi alkolüne mi geri döneyim?

Başımı yine dertten derde mi sokayım?

Sabah yine parkta mı uyanayım?

Bunu mu istiyorsun kancık hastalık!

Bırak lan, bıraaaaaak! S….. git!

Nefes alamıyorum insafsız!

Uyuyamıyorum be şerefsiz p..kurusu!

Niye şişiriyorsun karnımı balon gibi?

Yetmedi mi 16 sene he?

Ne çok değiştin ama o…… evladı!

Başta hafif bir iç sıkıntısıydın, şimdi g….. solutuyorsun. Ağladım yine ananı s…… senin!

Kırıldım orta yerimden ben, yazamam artık. Çöpedir yolculuk, silgi gibi değilim ki anasını satıyım! Beni sen delirttin, biz değil sen! Benim tek suçum sana inanmam ve seni dinlemem. Aptal bir kancık gibi sana güvenmem! Kalp krizi olursun, beyin kanaması yada. Yada yada çok sıkıldıysan inme gibi inersin. Şekilsiz o….. çocuğu!

Yazar Kedisiolanadam

instagram: tolga_yazgili

Bir cevap yazın

Hazin İçerir