içinde

Sevgilime Mektup

Canımın içi sevgilim..
Güne şehir telaşesiyle uyanmak yerine; kuşların sesiyle, kış günü baharın esintisiyle, senin nefesinle uyanmak..
Kokunu hissetmek..
Dingin, sakin, huzurlu..
Seninle yaşadıkça, yaşamımızı paylaştıkça ne kadar geç kalınmış birliktelik diyorum kendi kendime.. Ama sonra iç sesim “belki de şu an olduğu için bu kadar mükemmel her şey” diyor.
Bunca zaman aslında birbirimizi aramışız, birbirimiz için evrilmişiz. Yaşadığımız yanlışlar, yaptığımız hatalar, verdiğimiz kayıplar belki de yine biz olmamız içindi hep.
Sanki kısa zamana dünyaları sığdırmış gibiyiz, çoğu kez ayrıldık ama en güzel yanı hep barışmak oldu. Ve ben barışmalarımıza aşık oldum. Başımın yanağının hemen altında olduğu ve beni sıkıca kucakladığın anlarımız için sırf, biz hep küselim ama sonunda yine birbirimizin nefesiyle barışalım istiyorum.
Belki ben her şeyine evet demedim şimdiye kadar ama bundan önce olduğu gibi bundan sonra da en keskin hayırlarımı hep sarılarak kutlayalım olur mu?
Okuduğum kitaplarda hep önce niyet etmekten bahsediyorlardı. Ben düşündüm de bu ilişkiyi yıllara ve sonsuzluğa adamaya niyetim var. Yani seninle belki hep mutlu olamıyoruz gördüğün gibi çok da üzülüyoruz ama yine de benim seninle geçinmeye meylim var, gönlüm var..
Hayal ediyorum da.. Suların durulduğu, her şeyimizin tamam olmasa da eksiklerimizle kabul ettiğimiz, zamanın bizi yıpratmadığı, aynı evde sadece ikimize kaldığımız dönemleri.. Şimdi bu kadar kusursuzsa o zaman daha bi tadından yenmeyecek emek ve sabır dolu bir tabak gibi görünüyor gözüme.
İşte o zaman yaşadığımız zamanların özgürlüğü ve lezzeti damağımıza hep muhteşem bir tat bırakacak. O zaman daha bir sadeleşecek hayat, daha bir güzelleşecek.
Hayali umut dolu ama anda kalmak da muhteşem.
Seninle bu anda beraber olduğum için, anlarımın en güzel şeyi olduğun için teşekkür ederim sevgilim.
Fikirlerimiz ayrılsa bile kalplerimizin ayrılmasına asla izin verme ve hep gözlerimin en içine bak; benim yaptığım gibi.
En büyük hayır’larını, asla’larını benim için evet yap.
Ve bunu zorunda olduğun için değil, mutlulukla, keyifle, kolaylıkla yap.
Sevgilim; sen benim yanımdayken ben huzurluyum, yanımdayken tamamım, kusursuzum..
Sen yokken eksiğim, boşum, anlamını yitirmiş bir şiir dizesi gibiyim.
Biz olduğumuz, olabildiğimiz için çok mutluyum canım sevgilim.
İyi ki sensin.

Varolduğun için, renklendirdiğin için teşekkür ederim🖤

Yazar Sude DEMİR

Ye, Dua et, Sev

Bir cevap yazın

Otobüs

Düğümlere Üfleyen Kadınlar – Ece Temelkuran