Lütfen Hayvanlık Edin!

1 dk


0
8 Paylaşım
hayvanlar
SONRA DA BANA GÜVENİN! HAYVANLIK EDİN. BU KONUDAKİ TEK RİCAM GERÇEĞİNDEN OLMASI.


GERÇEK KISMININ ALTINI ÜSTÜNÜ NERESİNİ BULURSAM ÇİZİYORUM.

Çok yaygın olarak gün içerisinde kullandığımız ve muhtemelen de istemsiz olarak kullanmaya devam edeceğimiz ”hayvanlık etme!” tabirini buruşturup atın, kullanılmaz hale getirin. Gerçek hayvan özeti için play tuşu sizleri bekliyor. İzledikten de sonra da hemen aşağısında ben.

BUNLAR HAYVAN İSE; Emniyet şeridini işgal eden, ambulansa yol vermeyen sürücü, çoluğuna çocuğuna karısına annesine babasına şiddet uygulayan hatta öldüren, bebeğe şiddet uygulayan bakıcı, huzur evinde yaşlılara şiddet uygulayan görevli, yeni doğmuş bebeğini tuvalete atan anne NE OLUYOR?

Biz Türk’üz! Yani uzun yazı okumasını sevmeyiz. Bu sebeple ki, yukarıda verdiğim örnekleri kısa tuttum. Yoksa yüzlerce ve benzerisinin varlığı malumunuz.

Şimdi diyeceksiniz ki, iyi de kardeşim bu reklam filmi! Ben de haklısınız diyeceğim. Ancak hemen aşağıdaki video (ki yeni sekmede çok daha fazlasını bulabilirsiniz) reklam değil reel (gerçek).

Yazımın başlangıcında bahsettiğim; yeni doğmuş bebeğini tuvalete atan anne cümlemden sonra, umarım ”sırf daha fazla okunmak için yalanın da bu kadarına pes” diyerek küfretmemişsinizdir! Çünkü, günah alma ve utanç duygusu yaşamanızı hiç ama hiç istemem.

 

Haber Linki


Beğendiniz mi? Arkadaşlarınızla Paylaşın!

0
8 Paylaşım

Sizin Tepkiniz Nedir?

Beğendim Beğendim
0
Beğendim
Beğenmedim Beğenmedim
0
Beğenmedim
Muhteşem Muhteşem
0
Muhteşem
İnanılmaz İnanılmaz
0
İnanılmaz
Güldüm Güldüm
0
Güldüm
Üzüldüm Üzüldüm
0
Üzüldüm
Kızdım Kızdım
0
Kızdım
Şaşırdım Şaşırdım
0
Şaşırdım
Orjinal Yazar

SizveBiz Blog Editörü | İronist | Sinema | Tv | Dizi | Eleştirmen

Ciddi Şakacı | Empati Uzmanı | İnsancıl Bir Hayvansever

0 Yorum

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bir Yazı Format Seçiniz
Kişisel Test
Kişiliğe dair bir şey ortaya çıkarmayı amaçlayan sorular dizisi
Basit Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Anket
Karar vermek veya görüş belirlemek için oylama yapmak
Serbest Yazı
Yazılarınıza Görseller Bağlantılar Ekleyebilirsiniz
Liste
Klasik İnternet Listeleri
Geri Sayım Listesi
Klasik İnternet Geri Sayım Listeleri