Gözlerinizi Kanatacak 14 Moda Faciası Tasarım


kapak

Moda sadece podyumda sergilenen ürünleri alıp üzerinize geçirmek midir? Eğer böyle olduğunu düşünüyorsanız tekrar düşünün derim. Zaten olay, moda parçaları olduğu gibi kullanmak değil; bu parçalara kendi yorumunuzu katarak bir stil oluşturabilmektir. Şimdi bu ikisi arasındaki ayrımı da yaptığımıza göre size neden moda tanımını bu şekilde ifade ettiğimi anlamanızı sağlayacak, illallah dedirtecek tasarımlara göz atalım.

Uyarı: Gözlüklerinizi takınız!

1. Moda Faciası

mo1

“Geniş omuzlu erkek” deyince aklınıza böyle bir şey geliyorsa buyrun o zaman. Beyler kendilerine hanımlar da eşlerine alabilir.

2. Moda Faciası

mo2

Küçükken annelerimiz dantelli kısa çoraplarımızı giydirir; üstüne de sandaletlerimizi geçirirdi. Sadece çocuklukta kalsa diyeceğimiz bir tasarım size.

3. Moda Faciası

mo3

Bu tasarımcımız da sanırım annesinin bebekken ördüğü eldiven ve bereye özlemi anlatıyor.

4. Moda Faciası

mo4

Modacılar kadınlara her şeyi giydirebileceklerini sanıyor. Bu dünyada bunu giyebilecek tek kişi Lady Gaga’dır. Nolur sokağa indirmeyin dediğimiz bir tasarım nihayetinde kendisi.

5. Moda Faciası

mo5

Hatice akşama kadar sabret. Defile bitince odun getireceğim eve.

6. Moda Faciası

mo6

Pelin Su Can belim böyle ince duruyor mu?

7. Moda Faciası

mo7

Taytlar artık günlük hayatın olmazsa olmazı oldu. Hatta ofis stiline de yansımaya başladı ve envai çeşidi çıktı. Yalnız her şey tadında güzeldir. İçlerinden bir ikisi güzel dursa da abartıya kaçmamak en iyisidir.

8. Moda Faciası

mo8

Bilek boy pantolonu kim çıkardıysa bela okuyan bir grup var. Niye mi? Çünkü bizim Türk erkekleri biraz aşırıya kaçmaya başladı bu işte. Bunların dar kesimli olanını üstlerine geçiriyorlar. Sevgili beyler, bu akım İtalya’dan gelmekte yani Türk erkek vücut tipine uymamaktadır. Israrla hatırlatırız.

9. Moda Faciası

mo9

Bavul tipi çantayı moda eden ile bu çantayı tasarlayan aynı kişi olsa gerek. Yakında biz çantayı değil; çanta bizi taşıyacak.

10. Moda Faciası

mo10

Altı kaval üstü şişhane deyimi bu tasarımdan sonra ortaya çıkmıştır. Aynı anda 4 mevsim yaşıyorum demek isterseniz buyrun.

11. Moda Faciası

mo12

Etek mi desem elbise mi? Süveter mi desem büstiyer mi? Pantolon mu desem kapri mi? Siz söyleyin.

12. Moda Faciası

mo13

Ne mesajı veriliyor bu çalışmada? Subliminal mi yoksa sevgilim bir öpücük isterim mi?

13. Moda Faciası

mo14

Güzel olabilirsin, gözde olabilirsin, sansasyonel olabilirsin yalnız stil değilsin Kim Abla.

14. Moda Faciası

mo15

Henüz mağazalara inmedi; ama arkadaşınızdan rica edebilirsiniz:)


Beğendiniz mi? Arkadaşlarınızla Paylaşın!

138
138 Beğeni

Sizin Tepkiniz Nedir?

Beğendim Beğendim
0
Beğendim
Muhteşem Muhteşem
0
Muhteşem
Güldüm Güldüm
0
Güldüm
İnanılmaz İnanılmaz
0
İnanılmaz
Üzüldüm Üzüldüm
0
Üzüldüm
Kızdım Kızdım
0
Kızdım

Yorumlar 0

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

DAHA FAZLA: Moda

BUNLARIDA KAÇIRMAYIN

Bir format seç
Kişisel Test
Kişisel bir şey ortaya koymayı amaçlayan sorular dizisi
Basit Test
Bilgiyi kontrol etmek isteyen doğru ve yanlış cevaplı sorular dizisi
Anket
Karar verme ya da görüş belirleme/oy verme
Serbest Yazı
Yazılarınıza Görseller Bağlantılar Ekleyebilirsiniz
Liste
Klasik İnternet Listeleri
Geri Sayım Listesi
Klasik İnternet Geri Sayım Listeleri
Açık Liste
Kendi öğenizi gönderin ve en iyi sunum için oy verin
Oylanabilir Liste
En iyi liste öğesine karar vermek için yukarı veya aşağı basın
Fotoyla Anlatım
Kendi resimlerinizi yükleyin ve birşeyler anlatın